សំណួរនិងចម្លើយ
សម្រាប់គេហដ្ឋាន
ក. លេខទូរសព្ទ
ខ. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
គ. អុីម៉ែល ឬបណ្តាញសង្គមផ្សេងៗ
ឃ. ទីតាំង
សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន
ក. លេខទូរសព្ទ
ខ. ប័ណ្ណប៉ាតង់ក្រុមហ៊ុន
គ. អុីម៉ែល ឬបណ្តាញសង្គមផ្សេងៗ
ឃ. ទីតាំង
ទទួលខុសត្រូវលើលក្ខខណ្ឌ ក្រោយពីលោកអ្នកទទួលបានការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ Internet រួចមក ស្តីពីការប្រើប្រាស់អុីនធើណេតដែរលោកអ្នកបានជ្រើសរើស ។
យើងប្តេជ្ញាបញ្ចប់ការតភ្ជាប់ថ្មីក្នុងរយៈពេល ពីរ ឬ បី ថ្ងៃបន្ទាប់ពីទទួលបានការចុះឈ្មោះរួចរាល់ អាស្រ័យលើទីតាំងរបស់លោកអ្នក សម្រាប់សេវាកម្មដែលលោកអ្នកបានជ្រើសរើស យើងតម្រូវអោយមានការបង់ប្រាក់ជាមុនសិន ៕
មកកាន់ការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុនធើបូថេក ឯ.ក, តាមធនាគារ ABA ឬ App ទូរសព្ទដៃ ABA ។
ក្រុមហ៊ុនមានផលិតផលដូចជា ៖
ក. អុីនធើណេត
ខ. មជ្ឈមណ្ឌលទិន្នន័យ
គ. ដំណោះស្រាយសូហ្វវែរ
ដោះស្រាយបញ្ហា ជូនអតិថិជន ២៤ម៉ោងក្នុង១សប្តាហ៏ មានបុគ្គលិកចាំជួយដោះស្រាយបញ្ហា ប្រសិនបើ មិនយល់លើផលិតផលណាមួយមានអ្នកជំនាញសំរាប់ជួយផ្តល់ព័ត៌មានជូន ។
ចំពោះរាល់ការផ្លាស់ប្តូរការតម្លើងទម្លាក់ល្បឿន ផ្អាកឬការបញ្ចប់ សូមទំនាក់ទំនងមកក្រុមការងារបំរើ អតិថិជនរបស់យើងតាមអាសយដ្ឋាន ផ្លូវជាសុផារ៉ា សង្កាត់ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌឫស្សីកែវ រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ឫទូរសព្ទ :(855) 23 999 998 និង អុីម៉ែល : helpdesk@turbotech.com or sales@turbotech.com ។
លេខសម្គាល់សេវាកម្មត្រូវបានផ្តល់ ជូននៅពេលបញ្ចប់ការតម្លើង និងបិទលើឧបករណ៍រ៉ោតទ័រ(Router) លេខសម្គាល់សេវាក៏អាចត្រូវបានរកឃើញនៅលើវិក័យប័ត្រផ្លូវការផងដែរ ។
អ្នកអាចចូលទៅ http://turbotech.speedtest.net/ ។
សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់លេខទូរស័ព្ទ(855) 23 999 998 របស់យើង 24/7 ។
តើលោកអ្នកមិនអាចស្វែងរកនូវអ្វីដែលលោកអ្នកកំពុងស្វែងរកមែនទេ?
ប្រាប់ពួកយើងពីអ្វីដែលលោកអ្នកកំពុងស្វែងរកយើងនឹងដោះស្រាយបញ្ហាទាំងនោះជូន។ សូមទាក់ទងមកកាន់ពួកយើង!