សំណួរនិងចម្លើយ

សម្រាប់គេហដ្ឋាន
ក. លេខទូរសព្ទ
ខ.​​ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
គ. អុីម៉ែល ឬបណ្តាញសង្គមផ្សេងៗ
ឃ. ទីតាំង

សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន
ក. លេខទូរសព្ទ
ខ. ប័ណ្ណប៉ាតង់ក្រុមហ៊ុន
​​គ. អុីម៉ែល ឬបណ្តាញសង្គមផ្សេងៗ
ឃ. ទីតាំង

ទទួលខុសត្រូវលើលក្ខខណ្ឌ ក្រោយពីលោកអ្នកទទួលបានការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ Internet រួចមក ស្តីពីការប្រើប្រាស់អុីនធើណេតដែរលោកអ្នកបានជ្រើសរើស​ ។

យើងប្តេជ្ញាបញ្ចប់ការតភ្ជាប់ថ្មីក្នុងរយៈពេល ពីរ ឬ បី ថ្ងៃបន្ទាប់ពីទទួលបានការចុះឈ្មោះរួចរាល់ អាស្រ័យលើទីតាំងរបស់លោកអ្នក​ សម្រាប់សេវាកម្មដែលលោកអ្នកបានជ្រើសរើស យើងតម្រូវអោយមានការបង់ប្រាក់ជាមុនសិន ៕

មកកាន់ការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុនធើបូថេក ឯ.​ក, តាមធនាគារ ABA ឬ App ទូរសព្ទដៃ ABA ។

ក្រុមហ៊ុនមានផលិតផលដូចជា ៖
ក. អុីនធើណេត
ខ.​​ មជ្ឈមណ្ឌលទិន្នន័យ
គ. ដំណោះស្រាយសូហ្វវែរ

ដោះស្រាយបញ្ហា ជូនអតិថិជន​ ២៤ម៉ោងក្នុង១សប្តាហ៏ មានបុគ្គលិកចាំជួយដោះស្រាយបញ្ហា ប្រសិនបើ មិនយល់លើផលិតផលណាមួយមានអ្នកជំនាញសំរាប់ជួយផ្តល់ព័ត៌មានជូន ។

ចំពោះរាល់ការផ្លាស់ប្តូរការតម្លើងទម្លាក់ល្បឿន ផ្អាកឬការបញ្ចប់ សូមទំនាក់ទំនងមកក្រុមការងារបំរើ អតិថិជនរបស់យើងតាមអាសយដ្ឋាន ផ្លូវ​ជាសុផារ៉ា សង្កាត់​ច្រាំងចំរេះ២ ខណ្ឌ​ឫស្សីកែវ​ រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ឫទូរសព្ទ :(855) 23 999 998 និង អុីម៉ែល : helpdesk@turbotech.com or sales@turbotech.com

លេខសម្គាល់សេវាកម្មត្រូវបានផ្តល់ ជូននៅពេលបញ្ចប់ការតម្លើង និងបិទលើឧបករណ៍រ៉ោតទ័រ(Router) លេខសម្គាល់សេវាក៏អាចត្រូវបានរកឃើញនៅលើវិក័យប័ត្រផ្លូវការផងដែរ ។

តើលោកអ្នកមិនអាចស្វែងរកនូវអ្វីដែលលោកអ្នកកំពុងស្វែងរកមែនទេ?


ប្រាប់ពួកយើងពីអ្វីដែលលោកអ្នកកំពុងស្វែងរកយើងនឹងដោះស្រាយបញ្ហាទាំងនោះជូន។ សូមទាក់ទង​មក​កាន់ពួក​យើង!